Picture 1 of 7







Gallery
Picture 1 of 7







Have one to sell?
415v 32a 5 Pin Wall Mount Socket Red Garage Workshop 32 Amp Down Panel NEW
£17.99 each
(£17.99 / Unit)
Condition:
New
A brand-new, unused, unopened and undamaged item in original retail packaging (where packaging is applicable). If the item comes direct from a manufacturer, it may be delivered in non-retail packaging, such as a plain or unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details.
8 available
Bulk savings quantity 1
Multi-buy:Buy 2 or more for 16.19 each
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Postage:
£10.19 International Priority Shipping to United States via eBay's Global Shipping Programme.
Located in: NEWPORT, Blaenau Gwent, United Kingdom
Import charges:
Est. £5.40 Amount confirmed at checkout
Delivery:
Estimated between Wed, 10 Sep and Thu, 18 Sep to 94104
Includes international tracking
Returns:
14 days return. Buyer pays for return postage. If you use an eBay delivery label, it will be deducted from your refund amount.
Payments:
Shop with confidence
Seller assumes all responsibility for this listing.
eBay item number:156817521712
Item specifics
- Condition
- Heat Shrink Ratio
- Does Not Apply
- Phase
- 3
- MPN
- 3001735
- Material
- Polyamide
- Gender
- Female
- Item Length
- Vary
- Colour
- Red
- Brand
- DYNATEX
- Type
- Circular Connector
- Body Material
- Composite
- Number of Ports
- 5
- Termination Type
- Push On
- Connector Style
- Panel Mount
- Voltage
- 415V
- Number of Pins
- 5
- Contact Material
- Copper
- Number of Poles
- 5 or More
- Compatible Mounting Type
- Panel
- Country/Region of Manufacture
- Austria
- EAN
- 5055571819259
Item description from the seller
Seller business information
I provide invoices with VAT separately displayed.
CRN: 11435642
Seller Feedback (10,753)
- *****- Feedback left by buyer.Past 6 monthsVerified purchaseAbsolutely top quality service from start to finish. I ordered the item but it did not arrive by the delivery date. Contacted the supplier and received an apology straight away, contacted me after looking into it and offered me a full refund or they could send another item out to me. I received the top quality item today. I would 100% use them again and I highly recommend them to anyone. Thank you
- *****- Feedback left by buyer.Past monthVerified purchaseThe goods arrived on time but were sadly manufactured incorrectly. This was a pneumatic tool and the case leaked air. Obviously not the fault of the seller. I returned the goods and they were refunded in good time to my bank account. A little communication from the seller would have helped though. My only complaint.
- *****- Feedback left by buyer.Past monthVerified purchaseNot a good experience! Item never arrived with seller insisting I close the "case" before they would resend? Very slow tired responses with communication. Eventually got a refund but will not purchase from them again and cannot recommend there services!Reply from: tapin2us- Feedback replied to by seller tapin2us.- Feedback replied to by seller tapin2us.Hello. I am very sorry for the experience you received in respect of the terrible service form Evri. We shipped out the product within a few hours of receiving the order. Evri have clearly lost the good and we made every attempt to get a resolve. We ask for buyers to close a case should they require a replacement. This avoids issue for send the replacement. I hope you will understand, we did our very best to help but from time to time couriers fail and for this I am very sorry.
This is a private listing and your identity will not be disclosed to anyone except the seller.